Ваня Ненова Ваня Ненова Потребител

Сгрешен ДДС номер на клиент



През изминал месец - м.август 2012г. сме подали Дневника за продажби със сгрешен ДДС номер на клиента (въвели сме собствения си ДДС номер, вместо този на клиента). Фактурите са издадени с отделна програма и са с правилния ДДС номер на клиента.

Как да поправя това и какви са санкциите?



Отговори

  • В първия възможен месец след откриване на грешката коригирате подадените данни към НАП. В дневника за продажби анулирате фактурата, подавате я със знак минус, и подавате наново с верните данни. Има основание за анулиране на фактурата, тъй като има сгрешени данни, трябва и да уведомите НАП. Няма да имате санкции.
  • За да коментирате е нужно да сте регистриран в системата

-->